Search This Blog

Wednesday, February 1, 2012

black&pink






Tak wyglądają moje nowe kolczyki, które dostałam parę dni temu w paczce od Regal Rose. Są tak mocnym dodatkiem, że inna biżuteria jest już zbędna.

This is how my new earrings look that I got couple of days ago from Regal Rose. They are such a strong accessory that other jewelry is not necessary.






Ostatnio znowu zauważyłam u siebie tendencję do kupowania czarnych ubrań, dlatego staram się chociaż jednym elementem dodawać koloru. Podczas moich szybkich zakupów w Berlinie najwięcej czasu spędziłam w Weekday'u, mierząc w ekspresowym tempie połowę ubrań z nowej kolekcji i każdy rodzaj jeansów Cheap Monday. Ostatecznie kupiłam tą długą spódnicę z rozcięciem po bokach i spodnie, które pokaże na blogu przy innej okazji. Poza tym kilka dni temu udało mi się kupić idealny (to słowo chyba często pada na blogach modowych, haha) czarny płaszcz w Zarze, i to przeceniony o 70%. Zazwyczaj wyprzedaże omijam szerokim łukiem, bo mam wrażenie, że są to te najgorsze ubrania, których nikt nie kupił przez cały sezon. Tym razem miło się rozczarowałam.

Recently I noticed I have a tendency to buy black clothes that's why I try to add a little bit of color with at least one element. During my quick shopping in berlin I've spent most of the time in Weekday trying in in a rush half clothes from the new collection. I ended up buying this long skirt with a side cut out and trousers which I'll show some other time. Apart from that couple of days ago I managed to buy a perfect black coat from Zara that was on a 70% sale. Usually I hate sales because I think these are all the worse clothes that noone bought the whole season. This time I was pleasantly surprised.








pictures by Magdalena Zielasko, edited by Belletette

(wearing Zara coat, Weekday skirt, American Apparel chiffon shirt, Simple bag, Cheap Monday shopping bag, Lacoste watch, Jeffrey Campbell shoes from Nasty Gal, tattoo from Fake Tattoos, Regal Rose ear cuffs)

Music: Air - Surfing on a rocket



FOLLOW ME ON FACEBOOK & TWITTER

No comments:

Post a Comment